Sade, rahat teknoloji keyfiniz.™

Acer Windows RT Tablet Çıkaracak!

|
Son günlerin en merekla beklenen konularından bir tanesi Windows 8 işletim sistemi. Microsoft’un bu yeni işletim sisteminin tablet sürümünün adı ise Windows RT. 2012 yılının popüler cihazlarından Tablet PC’ler yeni Windows RT işletim sistemiyle birlikte kullanıcıların beğenisine sunulmaya hazırlanıyor. Samsung ve Asus’un Windows RT ile hazırlıklar yaptığı biliyor. İlk örneklerini Kasım ayında göreceğimizi tahmin ettiğimiz Windows RT işletim sistemine sahip Tablet PC’lerin kullanıcılar tarafından nasıl karşılanacağı ise merak konusu. Geçtiğimiz gün  Acer’dan yapılan açıklamaya göre firma Windows RT üzerindeki çalışmalar devam ediyor ve Microsoft ile sıkı ilişkiler içerisinde olan firmanın 2013 yılının başlarında Windows RT işletim sistemine sahip tabletlerini piyasaya sunması bekleniyor. Acer sadece bir Tablet PC ile Windows RT işletim sistemini desteklemeyecek. Muhtemelen tüm Tablet PC gurubundaki kategorilerde Windows RT işletim sistemini kullanacak. Apple Dizüstü Bilgisayar Sektöründe Devrim YaratacakYazıya ulaşmak için tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yada düşüncelerinizi yazabilirsiniz...